×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاوه: قصد داريم لیگ کشتي را اول مرداد برگزار کنیم

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، محسن کاوه خصوص برنامه‌های آتی فدراسيون کشتي عنوان داشت: جلسه ای با حضور بنده و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برگزار و در مورد زمان بندی مسابقات و چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی تصمیم گیری بجث و تبادل نظر شد.

 

وی در خصوص بهترین زمان برگزاری مسابقات لیک کشتی گفت: به نظر مي رسد، بهترین زمان ممکن برای برگزاری لیگ های برتر کشتی آزاد و فرنگی مرداد و شهریورماه است،  تصمیم بر این شد که در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، این رقابت ها از اول مردادماه آغاز شود.

 

کاوه در ادامه خطر نشان کرد: فدراسيون قصد دارد با تشويق باشگاه ها و تیم ها براي حضوردر لیگ، کشتی گیران و مربیان را از نظر مالی کمک کند، هرچند حضور کشتی گیران در لیگ اجباری نیست.

 

وی در ادامه افزود: وظیفه ما این است که یک شرایطی را مهیا کنیم که کشتی گیران و مربیان بتوانند از حضور در لیگ درآمدزایی داشته باشند.

 

مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد در پايان تاکيد کرد: برنامه ريزي ما  براساس مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد مبارزه با کرونا انجام خواهد شد. اميدواريم شرايط به شکلي رقم بخورد که سلامت ورزشکاران روي تشک کشتي با مشکل روبرو نشود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.