×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرسپولیس و آزمودن، دوباره  آزموده

  به گزارش اشراف ـ فرزاد روستایی ، اطلاعات  ارائه شده توسط سعید آذری، حقایقی تلخ را به همراه دارد. او در این زمینه به یکی از خبرگزاری ها گفته است:” جدایی رضا شکاری از تیم روبین‌کازان قانونی است.! به من هم ربطی ندارد به کدام باشگاه می‌رود. چیزی که به من ربط دارد این است که حدود ۳ ماه دیگر رایی خواهد آمد که طبق آن، این بازیکن ۸ ماه محروم خواهد شد .”

هرچند این بازیکن مدعی است، هیچ مشکلی ندارد و رایی علیه او صادر نشده است. هنوز طرفداران پر شمار تیم پرسپولیس شرایط سخت و روزهای تلخ تیم محبوب خود را پس از ” ماجرای طارمی ” و محرومیت باشگاه را فراموش نکرده اند و این مجموعه به هیچ عنوان کشش و ظرفیت شوکی این چنینی را ندارد.

هوادارانی که در هر شرایط تیم خود را حمایت کرده و پس از جشن قهرمانی جام حذفی، فقط استرس و نگرانی را پس از جدایی برانکو شاهد بوده اند، خواهان عملکرد درست باشگاه در فصل نقل و انتقالات هستند.

  عمکرد مسئولین اجرایی باشگاه و در راس آنان مدیر عامل پرسپولیس باید به گونه ای باشد که جذب احتمالی رضا شکاری با رعایت تمامی جوانب حرفه ای ـ همچون استعلام  از نهادهای ذیصلاح بین المللی ـ  صورت گرفته تا مشکل ناخواسته دیگری دامن گیر مجموعه باشگاه پرسپولیس اعم از تیم ، کادر فنی و هواداران نشود. چون در آداب غنی ایران ضرب المثلی هست که می گوید: آزموده را آزمودن خطاست.    

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.