×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست «میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل» برگزار می‌شود

به گزارش اشراف-محمد سلطانی، نشست تخصصی «میراث فرهنگی و مواجهه با بحران سیل» روز سه شنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۹صبح تا ۱۶:۳۰ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

«گزارش سیل در رابطه با محوطه های جهانی آبشارهای شوشتر»، «گزارش سیل در رابطه با پل های لرستان»، «هیدرولیک پل و آبشستگی، سیل و تخریب آثار در متون تاریخی»، «مدیریت مهار سیلاب در قلمرو دیوار تاریخی گرگان» و «تغییرات آب و هوایی ایران و چشم اندازهای محتمل اثرات بر وقایع حدی» مواردی است که در بخش نخست این نشست از سوی سخنرانان مطرح می شود.

«روش های تحلیل ریسک و عدم قطعیت در طرح های کنترل سیلاب» ، «مفهوم آسیب پذیری و مدل های ارزیابی srpcبر بناهای تاریخی» ،« راهکارهای افزایش تاب آوری بافت های تاریخی در مقابل سیل » و «گزارشی در مورد آسیب های وارده بر آثار تاریخی در سیل اخیر» از دیگر مباحثی است که سخنرانان در بخش دوم نشست به بیان آن خواهند پرداخت .

بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا انیسی عضو هیأت علمی پژوهشگاه، مسعود قدسیان مدیر پردیس های داخلی دانشگاه تربیت مدرس، بنفشه زهرایی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیر کل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفا، سعید علیمحمدی مدیر گروه مابع آب دانشگاه شهید بهشتی، هادی احمدی مدیر کل دفتر حفظ و احیا سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و… در این نشست حضور دارند.

روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.