×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سمیعی: حمله کنند ما هم حمله می کنیم!

به گزارش اشراف-شیما ابوالفضلی، در بدو ورود از ما خواستند با توجه به تنش‌ های ایجاد شده به ماجرای بیانیه‌ ها خاتمه بدهیم که ما اعلام کردیم چنین جلسه مشابهی در کمیته انضباطی برگزار شده و جالب اینکه مسئولان کمیته اخلاق هم از آن خبر نداشتند. من ‌بعد هر باشگاهی بیانیه بدهد یا در مصاحبه ارکانش به باشگاه مقابل حمله کند مورد برخورد انضباطی قرار بگیرد. متاسفانه با وجود آنکه پرسپولیس بلافاصله بعد از جلسه فوق دو بار این کار را انجام داد و این امر مورد بی ‌توجهی کمیته انضباطی قرار گرفت، کار تا اینجا پیش رفت. این درحالی است که مسئولان کمیته انضباطی وعده دادند درصورت تخلف برخورد لازم را می‌ کنیم و این اتفاق نیفتاد، ما هم ناچار به برخورد شدیم.»
سمیعی افزود: «در این جلسه گفتیم ما دستور کمیته اخلاق را اجرا می‌کنیم اما اگر حریف باز هم بیانیه بدهد و شما برخوردی نکنید، باز ناچار به اقدام متقابل و برخورد از جانب خود هستیم که مسئولان کمیته اخلاق اعلام کردند هر باشگاهی این‌بار بیانیه بدهد با آن صریحا برخورد می‌شود. اعلام کردیم درصورت برخورد ما دیگر پاسخی نخواهیم داد اما چون ما وکالتا از طرف هواداران در باشگاه هستیم اگر آنها به حملات خود ادامه بدهند، ما جهت تضییع نشدن حقوق استقلال و جهت انجام وظیفه چون وکیل هواداران هستیم مجبوریم از منافع باشگاه دفاع کنیم. در واقع دوستان در کمیته اخلاق اعلام کردند از این به ‌بعد با هر باشگاهی که بیانیه بدهد، برخورد لازم را خواهیم کرد و ان‌ شاءالله واقعا این ‌بار برخورد لازم بشود.»
معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: « همان ‌جا اعلام کردیم با توجه به اینکه ۶ امتیاز از رقیب پیش هستیم و موقعیت خوبی داریم، دلیلی ندارد بخواهیم شلوغ‌ بازی کرده و بیانیه بدهیم. کسی که می‌خواهد حاشیه درست کند، تیم رقیب است و این اتفاقات از جانب ما نیست. چرا در سال‌های گذشته این اتفاق نیفتاد؟ ما سال‌های گذشته هم اخلاق را رعایت می ‌کردیم و حاشیه‌ای ایجاد نمی ‌کردیم اما امسال چون در کورس هستیم، مدام از طرف تیم‌های دیگر برایمان حاشیه درست می‌شود؛ دلیل منطقی برای ایجاد حاشیه نداریم صدر هستیم و نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.