×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اين فوتبال بي حساب و کتاب را تعطيل کنيم

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، در چند روز گذشته شاهد مجموعه کاملي از حوادث گوناگون بوده ايم. شيوع کرونا و برگزاري مسابقه در ورزشگاه خالي از تماشگر ـ بخوانيد خانه ارواح ـ حضور نيافتن تيم سپاهان در ورزشگاه خانگي خود و رايزني هاي سياسي براي لغو مسابقه و در ادامه ارائه مجموعه بي بديلي از مطالب خلاف واقع که منتج به راي باخت ۳ برصفر شد.

هنوز مزه تلخ موارد بالا را فراموش نکرده ايم که نامه اي از فيفا مبني بر لزوم انجام اصلاحات در اساسنامه فدراسيون فوتبال ارسال شد. در بخشي از اين نامه تاکيد شده است ” باید یادآور شویم که عضویت مستقیم مقامات دولتی ـ وزير ورزش و معاون وي ـ با حق رأی در مجامع فدراسیون‌های ورزشی مغایر با أصول اساسی استقلال ورزش که در منشور المپیک تنظیم شده و همچنین بر خلاف الزاماتی است که بر عهده فدراسیون‌های عضو فیفا مطابق ماده ١٤ و ١٩ اساسنامه فیفا گذاشته شده است.”

اگر فراموش نکرده باشيم براي نگارش و تصويب اساسنامه فوتبال چند سال وقت گذاشته شد تا فوتبال از بلاتکليفي خارج شود اما هنوز اساسنامه ناقص و پر ايراد است.

امروز هم خبر از شکايت کادرون ، حکم بوديمير، شکايت برانکو ، اقامه دعواي آرفي و … عليه پرسپوليس مي رسد. پرداخت هاي ميلياردي و بستن شدن ۳ پنجره نقل وانتقالات تنها چشمه اي از مشکلات پيش رو است.

به اين موارد بيافزاييد جريمه فدراسيون فوتبال به خاطر صدور مجوز بي دليل براي باشگاه ها به منظور حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ؟!!!

امروز شاهد هستيم تيم هاي بزرگ و مردمي پرسپوليس و استقلال تهران به دليل واگذاري نشدن به بخش خصوصي هر روز با مشکلات عديده اي دست به گريبان هستند.

دولت که از کمک به دو تيم فوق الذکر معذور است، دستکم از انتصاب مديران بي کفايت پرهيز کند تا ضرر بيشتري به بار نياورند. سوالي اينجاست ” اگر قرار بود مديران از حساب شخصي خود هزينه تيم داري را بپردازند، ممکن بود اين چنين افتضاح به بار آوردند؟! شرايطي که سوهان اعصاب هواداران شده است، به راستي به کجا مي رويم؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.