×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تهدید به تعویق لیگ، بدون ضمانت اجرایی!/ بلیت فروشی هوشمند؟ امیدواریم بتوانید

به گزارش اشراف-شیما ابوالفضلی، فدراسیون امروز رسما تهدید کرده اگر استادیوم‌های محل برگزاری لیگ برتر مجهز به سیستم بلیت فروشی و ورود و خروج و استقرار تماشاگران به صورت هوشمند نشود، لیگ برتر فصل بعد را برگزار نخواهند کرد.

حالا اینکه آقایان مدیر تا چه حد توانایی اجرایی کردن این تهدید جدی را دارند موضوعی است که گذر زمان جواب آن را مشخص می‌کند. اجرای چنین طرح بزرگی نیاز به فرهنگ سازی، تامین بودجه و از همه مهم‌تر همکاری و همراهی وزارت ورزش و ارگان‌های مختلف را نیاز دارد و فدراسیون به تنهایی قادر به انجام آن نخواهد بود.

سال آینده لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار خواهد شد و با توجه به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی برای جام  جهانی ۲۰۲۶، باز هم یک تقویم فشرده را شاهد خواهیم بود. مدیریت فدراسیون فوتبال برای برداشتن یک قدم مهم فعلا فقط تهدید به عدم شروع لیگ برتر فصل آینده کرده و هیچ معلوم نیست رسیدن استادیوم‌ها به این استانداردهای رسمی مورد نیاز بر اساس کدام ضمانت اجرایی اتفاق می‌افتد.

تجربه که نشان داده چند قدم کوچک برداشته می‌شود و نزدیک به برگزاری مسابقات که شدیم باز هم با بند و تبصره و فرصت‌های کوتاه و بلند مدت، این طرح به صورت کلی نابود خواهد شد. ولی اگر واقعا این اراده تا لحظه آخر وجود داشته باشد و اجرایی هم شود واقعا قدمی بزرگ برداشته شده و از معدود دفعاتی خواهد بود که مدیران به حرف و وعده خود به درستی عمل کرده‌اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.