×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دو نیم فصل متفاوت

به گزارش اشراف-شیما ابوالفضلی، آریا در سه فصل اخیر در حالی ۴ گل زده برای خودش ثبت کرده که ۳ گل خود را در فصلی که گذشت به ثمر رساند. او همچنین در این فصل ۳ پاس گل هم داشت تا عملکرد خوبی در جمع شاگردان مورایس ایفا کرده باشد:

یوسفی اولین بازی خود در لیگ بیست و سوم را هفته چهارم مقابل پیکان انجام داد که در دقیقه ۶۷ این بازی خارج از خانه به زمین رفت و دقیقه ۸۹ اولین گل فصلش را به ثمر رساند.

مصاف هفته هفتم مقابل صنعت نفت وقت درخشش این بازیکن بود که برای اولین بار در لیگ بیست و سوم در ترکیب ثابت سپاهان قرار گرفت و در روز برد ۴ بر یک تیمش ۲ پاس گل داد.

در مصاف هفته یازدهم مقابل استقلال خوزستان هم دو گل زد تا نیم فصل اول موفقی را سپری کند.

در نیم فصل دوم همزمان با افت نتایج سپاهان، آریا هم مثل قبل نبود و تنها پاس گل خود در این نیم فصل را در هفته ۲۷ مقابل مس رفسنجان تجربه کرد.

او یک پاس گل آسیایی هم دارد که در هفته چهارم لیگ قهرمانان رقم خورد و زمینه به ثمر رسیدن گل نهم سپاهان مقابل آلمالیق شد

با توجه به جدی شدن بحث جدایی رامین رضاییان، آریا یوسفی که در پست دفاع راست و وینگر بازی میکند می‌تواند جانشین مناسب و آینده داری برای او باشد که البته حالا با پیشنهاد خارجی که به دستش رسیده باید دید چه اتفاقاتی در انتظارش است. قرارداد او با سپاهان تمام نشده و در چنین شرایطی بعید است مدیران باشگاه به جدایی او رضایت دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.