×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاوه: یزدانی با شایستگی صاحب دوبنده تیم ملی شد
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، محسن کاوه با تمجید از عملکرد حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان، گفت: او خیلی خوب ظاهر شد و توانست به دوبنده تیم ملی در المپیک برسد.

وی درباره عملکرد حسن یزدانی در تورنمنت رنکینگ مجارستان، اظهار کرد: هدف اصلی ما برای اعزام حسن یزدانی به این مسابقات این بود که او بعد از عمل جراحی در یک رویداد خوب و با کیفیت از نظر آمادگی بدنی امتحان شود. گروه او طوری بود که با ۳ حریف که از نظر کیفی خوب بودند مبارزه کرد. درست است یزدانی همه رقبایش را با اختلاف برد اما حریفان او از نظر کیفی خوب و مدال‌دار بودند و این مسابقات محک بسیار خوبی برای یزدانی بعد از عمل جراحی و دوری چند ماهه از میادین بود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، افزود: فکر می کنم نمایش یزدانی در این مسابقات نوید بخش روزهای خوب برای کشتی ما در المپیک است.

او در ادامه درباره شرایط تیم ملی کشتی آزاد در فاصله ۲ ماه مانده به حضور در المپیک، گفت: اگر فاصله بین المپیک توکیو تا الان را بررسی کنیم می‌بینیم عموزاد، امامی و حتی آذرپیرای جوان برای المپیک جا افتاده و با تجربه‌تر شده‌اند و وقت آن است که به هدفی که دارند برسند. فکر می‌کنم حسن یزدانی نیز با مدال طلای المپیک در کشتی و ورزش ما جاودانه می‌شود. امیرحسین زارع نیز به بلوغ کامل رسیده و شایسته رسیدن به بهترین نتیجه است. در همه وزن‌ها امیدوار هستیم اما فراموش نکنیم در المپیک همه رقیبان خوب هستند و کار سختی در پیش داریم.

کاوه درباره انتظار از مسئولان در آستانه المپیک، گفت: بر روی مدال المپیک هیچ قیمتی نمی‌توانیم بگذاریم. مسئولان هم یکسری صحبت‌هایی کردند اما بچه‌ها برای بزرگ شدن در کشتی جهان می‌خواهند خودشان را نشان بدهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.