×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
والدین اصلی ترین همکار آموزش و پرورش هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اشراف، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از ۵۰۰ بازی آموزشی در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) با تشکر از مدیران و معلمان فرصت ساز و انگیزه ساز که چنین خلاقیتی را به خرج دادند گفت: تقاضا داریم همه مدارس به این سمت بروند و خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در یادگیری دانش‌آموزان بیشتر شود.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به والدین گفت: اصلی‌ترین همکار آموزش و پرورش، والدین هستند و از والدین می‌خواهیم همواره یار و یاور مدرسه و آموزش و پرورش باشند؛ سرافرازی ایران از داخل مدارس شروع می‌شود و برای سرافرازی کشورمان در کنار مدرسه باشید.

صحرایی اضافه کرد: در یک سال به شش کشور رفتم و زبان فارسی تدریس کردم و آنجا دیدم که همه انسان‌های فرهیخته برای زبان فارسی سر تعظیم پایین می‌آورند.

وی با بیان اینکه باید بازی را جزئی از روش تدریس کنیم، گفت: باید در مدارس حب وطن و ایران دوستی از کودکی در آنها ریشه بدواند و در کودکی این موضوع تثبیت می‌شود.

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نیز گفت: برای اینکه بتوانیم دانش آموزان را به مدرسه علاقه‌مند کنیم و فضای بانشاط و شادابی را در مدارس طراحی کنیم، به همت معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران و رؤسای مناطق آموزش ابتدایی، بازی‌هایی تولید شد.

وی با بیان اینکه امروز از ۵۰۰ بازی رونمایی شد، ادامه داد: قرار است از این بازی‌ها در اوقات فراغت و زنگ‌های تفریح استفاده شود و در کنار آن ابزاری باشد که فرایند آموزشی بهتر انجام شود.

 

خبرنگار: مریم صلحی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.