×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟

به گزارش اشراف- امیررضا تهرانی: ژائوم رورس، غول رسانه‌ای کاتالونیا و یکی از سرمایه‌گذاران بارسا استودیو مدعی شده که تصمیم بارسلونا برای پایان دادن به قرارداد لیونل مسی صرفاً به دلایل مالی نبوده است.

مسی در آگوست سال ۲۰۲۱ از تعطیلات برگشت تا قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند و وقتی به او گفته شد که بارسلونا نمی‌تواند این معامله را انجام دهد، اشک ریخت و با هواداران خداحافظی کرد و هفته بعد با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا کرد.

رورس به کادنا SER گفت: «نه تنها بارسلونا نتوانست از پس حقوق او بربیاید، بلکه خودش هم به دلایل شخصی قرارداد تمدید را امضا نکرد، و من نمی‌دانم کدام مورد مهمتر بود.» رورس می‌گوید که نمایندگان مسی از آبی‌اناری‌ها خواسته بودند که با وجود مشکلات مالی، خریدهایی انجام دهند. «آنها به بارسلونا گفتند که باید قراردادهایی ببندد و مقامات از این فشارهای نابجا رضایت نداشتند و این مسائل باعث شد که همه چیز به جدایی ختم شود.»

با این وجود، مسی در بازگشت به شهر مطمئن بود که قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد در حالی که اینطور نبود. او همانند باری بر دوش بارسلونا شده بود؛ هم از نظر مالی و هم از نظر تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیرندگان باشگاه.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.