×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دبیر: در پاریس خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، علیرضا دبیر در حاشیه آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران سال ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران بیان کرد: بعد از چند ماه این مراسم برگزار شد و اتفاق بزرگی برای ورزشکاران بود و می‌توانند جوایز خود را بگیرند و به زخم زندگی‌شان بزنند.

دبیر در مورد درخواست کشتی از رئیس‌جمهور گفت: در این مساله دو بخش دارد. یک بخش به دیدگاه رئیس‌جمهور و بخش دیگربه دیدگاه بدنه دولت و سیاسیون برمی‌گردد. آقای رئیس جمهور با توجه به گرفتاری‌هایی که دارد به اندازه خودش به ورزش نگاه می‌کند اما کافی نیست. متاسفانه ورزش در دیدگاه سیاسیون جای خودش را پیدا نکرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از قدیم ابزاری نگاه می‌کردند. قول می‌دهم به ورزش خوب نگاه کنند، اثرات پر برکتی در جامعه دارد. آقای رییسی به ورزش مخصوصا کشتی لطف دارد. مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمزته، آبیته نبینند. واقعا ببیند جایگاه ورزش تا چه اندازه در جامعه اثرگذار است.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد شرایط کشتی برای مدال‌آوری در المپیک گفت: در مورد المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خود را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم و کار خیلی سختی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.