×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اعلام آمادگی معاونت علمی در حل مسایل و چالش‌های استانی با کمک فناوری‌های نوین

به گزارش اشراف- میترا رضائی: همت در این دیدار با تاکید بر اینکه جایگاه ایران در دانش و فناوری آب و فاضلاب در جهان بسیار بالا است، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه عملکرد خوبی داشته‌ و محصولات و خدمات مختلفی تولید و ارائه کرده‌اند.

سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست از آمادگی معاونت علمی برای ورود جدی به حل مسائل واقعی مردم از طریق بکارگیری فناوری‌های نوین و دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این آمادگی و توان موجود در معاونت علمی  در کنار رویکرد علمی و فناورانه مدیران استانی در حل مشکلات به‌ویژه مسائل آبی بسیار مؤثر و مفید خواهد بود.

همت افزود: معاونت علمی با استقبال از چنین رویکردهایی، تمام توان خود را برای کمک به استان‌هایی که علاقه‌مند ورود به عرصه‌های علمی و فناوری برای حل مسائل مختلف خود باشند، به‌کار خواهد گرفت.

وی در ادامه به معرفی آخرین فناوری‌های توسعه یافته و بومی شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های فناور و تحقیقاتی، مرتبط با مسائل آبی استان گلستان پرداخت.

اهمیت مساله آب در استان گلستان

در ادامه این جلسه، علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز با اشاره به اینکه موضوع آب در این استان بسیار با اهمیت و جدی است، گفت: با توجه به اهمیت موضوع آب در استان، همه دستگاه‌های اجرایی استان گلستان برای رفع مسائل آبی با یکدیگر همراه شده‌اند و عزم جدی دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.